vypalovani CD

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Úterý Březen 6 22:02:10 CET 2001

Dobry den,

Ja mam uz 6 rokov Yamahu CDR100 :-) a tiez skusenosti s mediami Samsung.
Kedze z vecsej casti pouzivam napalovanie na zalohu zakaziek (uz sme prekrocili
200 CD)
a zakaznikovi nevysvetlim, ze CD bolo zle palim na konkretne znacky (BASF, 3M a
Verbatim)
Tiez som skusal Samsungy. Kupil som najprv 10 na skusku - vsetko bez problemov.
Potom
som ich objednal 100-vku a co kus to vyhodila napalovacka - vrej ze nevie
detekovat medium!!!!
Chcel som ich reklamovat (niektore isli, niektore ani omylom), ale skusil som
ich v inej napalovacke
a isli, takze som ich strelil bez velkej straty na palenie audia. Ale zaver je
jasny - v zivote ich uz nekupim!

A co to vyhlasi za chybu? Pripadne na ine medium to pali dobre (teda ine
medium, nie Samsung)?

Vlado