ruska klavesnica

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Březen 6 19:48:42 CET 2001

On 5 Mar 2001 17:40:55 +0100, Ladislav Kaderják wrote:
:> Viz http://www.opennet.ru/docs/RUS/rulinuxfaq/, sekce 3.10. Je tam
:> popsana metoda pres xmodmap (vcetne odkazu na ftp server) i metoda
:> pres XKB.
:>
: popisovane metody umoznuju menit medzi 2 klavesnicami (ak som to spravne
: pochopil), ja vsak potrebujem 3 (US,Sk,Ru) - je to mozne v X ? ( nie
: KDE,DNOME atd - vid predchadzjuce maily)

Nepoznam dotycnu stranku, ale pokial ide o prehadzovanie viacerych
klavesnic, skuste http://www.penguin.cz/~stano/sk/xkbsel.html -
to je rozhranie ku XKB klavesniciam pre KDE, Gnome, ciste X-y
(no, athena widgets :-)) a ked inak nejde, aj command line.

Pokial mate rusku XKB klavesnicu, ktoru ste schopny "nejako"
zapnut, nemal by byt problem ju do xkbsel dostat.

Zdravi
--
                                    Stano