php404pl1-2

Libor Pavlik libor.pavlik na etnetera.cz
Středa Březen 7 09:04:08 CET 2001

tief na hit.sk wrote:

> ooops, troska som to poplietol v tych verziach,
> bugova je php4.0.4pl1, jedens bugov vid
> http://bugs.php.net/bugs.php?id=9298
>
> ja pouzivam 4.0.2 ktora mi ide zatial bez akychkolvek problemov,
> ale na php pisu ze posledny cvs release je bez problemov, ale
> ci existuje binarna distribucia neviem.
>
> ----
> Matus 'TiEF' Martinak
> e-mail : tief na hit.sk
> ----

Jeste drobna poznamka,
pokud napriklad pouzivate funkce is_uploaded_file() a
move_uploaded_files(), tak ty jsou v PHP 4.03 a vys.
Vsechno jde udelat i jinak, ale od toho ty funkce jsou, aby se
pouzivaly.
Samozrejme netvrdim, ze by se mely pouzivat chybove verze, ale nejde
rict ze treba 4.02 byla bez chyb a proto nepotrebuju vyssi. Jsou v tom
rozdily, ktery setri programatorskou praci.

Liboru