php404pl1-2

tief na hit.sk tief na hit.sk
Středa Březen 7 09:08:54 CET 2001

suhlasim, ale updateoval som s php3 na tu bugovu verziu
a skoro vobec nic mi neslo, s toho dovodu som musel
urychlene najst verziu na ktorej vsetko pobezi.
Cakam na nejaku vydarenu novsiu verziu a hned uploadnem.
Mna tiez zaujimaju nove funkcie :-) ale nejak nemam doveru v pl
verzie :)

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk