WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Březen 7 09:41:22 CET 2001

> Myslím běžné externí modemy, které se nakonec pod Linuxem rozchodí.
> Ale ta složitost oproti stejnému postupu u Windows, to je hrůza.

neviem jak ty ale co ja si pametam tak sa to da
1.) naklikat (netconfig v controlpanelu, kppp ....)
2.) jednoducho napisat (redhatacky mesinky a subor ifcfg-ppp)
3.) zlozito nejaky skript ktori to vsetko spravy.
4.) wdial co som pozeral tiez zvladne cvicenejsia opica.

> Většina lidí, kterým nedělá problém nastavit připojení k internetu ve
> Windows to dělá šílené problémy v Linuxu. Nic víc jsem nenapsal.

ono je rozdiel nastavyt a sprevadzkovat v linuxe mi ties staci dat heslo
a telefonne cislo (moznost 1. 2. 4.)

> Řekněme, že doma se bez nastavení síťové tiskárny obejdu.

preco? ved je to take jednoduche!

> Nechápu tuhle větu.

doticny asi uz viackrat opravoval konfiguraciu po WIN odbornikovy. ja
osobme "spravujem" aj win NT server a mam to na urovni aku vam da
vedsina firiem a neviem o tom nic len som klikal v 2 menu.

--
   Blasko @vuje.sk
Marek s