WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Březen 7 09:44:36 CET 2001

Ahoj,

> Berte to tak, že nejlepší a nejschůdnější cesta, jak něco dostat mezi lidi
> je taková, kdy první kontakt s něčím znamená okamžité používání, byť
> nedokonale nastavené. Později, když už to chvíli používám, tak si klidně o
> tom něco zjistím, naučím se to dokonaleji nastavovat. Ale některé produkty
> pracují tak, že musíte sestudovat pár bichlí, a to ještě nevíte jestli to
> chcete používat, a o čem to vlastně je.

na zacatku jsem tento thread odhadl na "mlaceni prazdne slamy", ale tento
odstavec me vyslovene nadchnul, hlavne ta posledni veta.
Me osobne dokaze malo ktera vec rozladit vic, nez prave zjisteni, ze jsem
stravil spoustu casu nad necim, co mi k nicemu nebude. V tomhle je svet
Windows lepsi (tam to vim hned :-))

S pozdravem Zdenek Bohm