WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Martin Reiser martin.reiser.konf na tesmedia.cz
Středa Březen 7 11:42:47 CET 2001

panove diky za dlouhy thread

Vzdy ve svem Outlooku 2000 setridim slozku linux (kam mi to spadne pravidly)
podle subjectu a vse "WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX" VYMAZU.

Asi dam rovnou do pravidla vymazat mail s timto threadem.

Komp s W2k mi nepada a to co udelam napr. v Excelu byste v jinem tabulkaci
neudelali (schvalne jsem zvolil excel, protoze ten skutecne je o 2 tridy
vyse, nez ostatni, u jinych produktu uz je to diskutabilni - teda pokud to
umite vyuzit).
Pomoci putty spravuju nase linuxove servery, linux na serveru je opravdu
bomba.

Jsem si jist, ze na Linuxu jako pracovni stanici bych toho tolik neudelal.
Vam ale o cas nejde, proto take muzete psat takove prispevky.

S pozdravem Martin Reiser