WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Březen 7 13:24:47 CET 2001

On Wed, 7 Mar 2001, Martin Reiser wrote:

> Jsem si jist, ze na Linuxu jako pracovni stanici bych toho tolik neudelal.

Dovolím si nesouhlasit s tím, že Linux není vhodný na pracovní stanici
(nebo že Win jsou vhodnější). Spravuji cca 20 pracovních stanic s Linuxem
a věřte, že to spolehlivě funguje a uživatelům nic nechybí. Dvě tyto
stanice jsou vybavené i Windows a pokud je potřeba, je možno přebootovat
z Linuxu do Windows. Ale tak 95% času je na těchto stanicích používán
Linux. Když někdo tvrdí, že Linux se nehodí na pracovní stanici, neví
o čem mluví. BTW sám jsem důkazem toho, že Linux se hodí i na pracovní
stanici a Windows nejsou za potřebí, pokud neprovozujete specifické
aplikace, které na jiné platformě nemáte k dispozici.

> S pozdravem Martin Reiser

S pozdravem

              Marcel Kolaja, NLPlab alias H.E.L.L.
                 http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
            "Why use Windows, since there is a door?"
           Petition For A Software Patent Free Europe
                 http://petition.eurolinux.org/