Linux, Kerberos a MS Certificate Services

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Středa Březen 7 11:35:45 CET 2001

> Linux si umí vzít "token" od MS, ale MS od Linuxu ne, protože MS využil
> jistý rys, který se běžně nepužívá.

Ja se jeste vcera vecer dival po nejakem reseni a objevil jsem na
strankach MIT http://bigsearch.mit.edu:8765/query.html?qt=kerberos
"Kerberos for Windows at MIT" nejaky program pro Windows, ale jeho
stazeni je podmineno vlastnictvim certifikatu MIT.

Zrejme to bude reakce na licencni smlouvu M$ ke Kerberosu:
"Specifikace obsahuje důvěrné informace a obchodní tajemství Microsoftu.
Proto nesmíte poskytnout tuto Specifikaci nikomu dalšímu (s výjimkou
speciálních okolností vyjmenovaných níže) a musíte k jejímu udržení v
tajnosti přijmout přiměřená bezpečnostní opatření, minimálně stejná,
jako opatření, která užíváte při ochraně vlastních důvěrných informací.
Pokud jste společnost, můžete poskytnout Specifikaci vašim zaměstnancům
na plný úvazek podle jejich potřeb, za předpokladu, že s nimi sepíšete
dohodu zajišťující, že dostatečně vyhovíte licenčnímu ujednání."

Takze reseni pravdepodobne existuje, jen se k nemu ja asi nedostanu (?)

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net