Linux, Kerberos a MS Certificate Services

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Březen 7 13:07:21 CET 2001

Vaclav Dvorsky wrote:
> [...]

No, oni tem wirus stanicim posilaji nejake info navic, ktere
v normalnim KDC neni ulozeno. Posilaji vlastne ekvivalent UID
(uff, jak se to v jejich mluve jmenuje?) a prislusnost ke spupinam.

> Ja se jeste vcera vecer dival po nejakem reseni a objevil jsem na
> strankach MIT http://bigsearch.mit.edu:8765/query.html?qt=kerberos
> "Kerberos for Windows at MIT" nejaky program pro Windows, ale jeho
> stazeni je podmineno vlastnictvim certifikatu MIT.

Bohuzel se obavam, ze ten balik neresi vas problem. To je klient
Kerberosu pro Win platformu. Obsahuje to klientskych nekolik
aplikaci+knihovny.

Btw, obdobny balik jsem pred casem stahl z webu nejake vojenske
zakladny. :-) Stejne nefunguje korektne. :-(

	Majkl