Zalozni mejl/web server

Stanislav PETR glux na centrum.cz
Středa Březen 7 13:17:04 CET 2001

Potrebuju zridit zalozni server, na kterem pobezi web, mejly a
MySQL. Puvodne jsem uvazoval o clusteru, ale jelikoz chci mit
kazdej v jiny siti (kvuli vypadku routeru, ...), nezda se mi
cluster jako vhodne reseni (opravte me, jestli se mylim, ale
pokud nebudu miz zarucenou vysokou konektivitu mezi servery,
vykon pujde znacne dolu). Zatim mam jenom zalozni mejlovou
frontu, ale chci aby byl celej server zalohovanej, aby pri
vypadku jednoho, druhy automaticky prebral veskere jeho sluzby.

Koukal jsem se napr na projekt linuxvirtualserver.org, ale tam je
porad jeden centralizovanej bod, kterej, kdyz vypadne, je to cely
na ... Beowulf je zase jenom zvyseni vykonu, ale s tim problemy
nemam.

Zkratka potrebuji MAXIMALNI moznou zaruku, ze dane sluzby
nevypadkou.

Koukal jsem se do archivu konf. kde jsem nasel podobne problemy,
ale zadne reseni mi nevyhovovalo.

K chatování je tu http://www.XChat.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz