Zalozni mejl/web server

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Březen 7 13:44:01 CET 2001

Stanislav PETR wrote:

> Potrebuju zridit zalozni server, na kterem pobezi web, mejly a
> MySQL. Puvodne jsem uvazoval o clusteru, ale jelikoz chci mit
> kazdej v jiny siti (kvuli vypadku routeru, ...), nezda se mi
> cluster jako vhodne reseni (opravte me, jestli se mylim, ale
> pokud nebudu miz zarucenou vysokou konektivitu mezi servery,
> vykon pujde znacne dolu). Zatim mam jenom zalozni mejlovou
> frontu, ale chci aby byl celej server zalohovanej, aby pri
> vypadku jednoho, druhy automaticky prebral veskere jeho sluzby.

Pokud budete mit kazdy server v jine siti (v jinem AS),
tak je IMHO failover nemozny. Protoze traffic manager
budete mit vzdy jen v jedne siti, tudiz vypadek site s TM
zpusobi nedostupnost celeho systemu.
Dale tu vznika problem s replikaci dat na obou serverech,
predevsim pak s replikaci MySQL.
Vynechame-li MySQL, tak presto bude velice vysouky traffic
mezi obema servery z duvodu synchronizace obsahu (maily, www..).

Takze si myslim ze tudy cesta asi nepovede (failover na ruznych AS)

Roman DAVID