Prosba o vypalenie

Středa Březen 7 13:30:40 CET 2001

On Sat, 3 Mar 2001, Július Fedáš wrote:

> mam prosbu. Mohol by mi niekto napalit SuSE Linux 7.1 Cz, pokial to
> licencne podmienky dovoluju. Staci len prve CD so samotnym Linuxom.
> Alebo mohol by mi niekto poradit kde ho zozeniem za rozumnu cenu.
> Stiahnut z internetu velmi nemozem lebo vlastnim iba prepojenie cez
> tel. linku.

Ja jsem to blize nezkoumal, ale ma pocit, ze 7.1 je normalni verze, takze
na Intenetu bude k dispozici takova ta osekana verze (Evaluation). To CZ
jsem pochopil tak, ze v tech krabicich je navic jedno CD, na kterem je
StarOffice 5.2 s prelozenymi (?) menu a nejake doplnujici balicky, ktere
jsou pro cestinu upravene.

Prave jsem se koukal na (ftp://ftp.suse.com) a zadna ISO s 7.1 tam nejsou.
Je tam jen ISO pro live-eval, coz by mel byt asi Linux spousteny z CD.
Takze s vypalovanim mate asi zatim oficialne smulu - bezte si to koupit
:-( nebo si to opalte od nekoho, kdo to uz ma.

ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/live-eval-7.1/liveeval_en.iso

Jinak to Envaluation CD vyjde asi zase nekde v Chipu nebo v podobnem
casopisu, takze bych spise pockal.

Co se tyka StarOffice, u SuSE uz jsou zase od vcerejska 'hack balicky'
(cca 200kB), ktere zrejme obsahuji prelozene resources (menu).

--
                        Milan Kerslager