Prosba o vypalenie

Radim Gelner gelnerr na suse.cz
Středa Březen 7 17:19:08 CET 2001

On Wed, Mar 07, 2001 at 01:30:40PM +0100, Milan Kerslager wrote:

> Ja jsem to blize nezkoumal, ale ma pocit, ze 7.1 je normalni verze, takze
> na Intenetu bude k dispozici takova ta osekana verze (Evaluation). To CZ
> jsem pochopil tak, ze v tech krabicich je navic jedno CD, na kterem je
> StarOffice 5.2 s prelozenymi (?) menu a nejake doplnujici balicky, ktere
> jsou pro cestinu upravene.

Ano, jedna se o sedm CD pochazejicich z verze International plus jedno
CD obsahující originalni baliky se StarOffice 5.2+posledni patche,
pocesteni StarOffice 5.2, cesky manual v elektronicke podobe (ps a
pdf), nejnovejsi baliky s programy Sax2 a Support Database v češtině a
security updates az do 19.2.2001

> Prave jsem se koukal na (ftp://ftp.suse.com) a zadna ISO s 7.1 tam nejsou.
> Je tam jen ISO pro live-eval, coz by mel byt asi Linux spousteny z CD.
> Takze s vypalovanim mate asi zatim oficialne smulu - bezte si to koupit
> :-( nebo si to opalte od nekoho, kdo to uz ma.

SuSE obvykle nezverejnuje obrazy CD. Na ftp.suse.com najdete vsechny
baliky, ktere jsou na distribucnich CD, krome tech, u kterych licence
zakazuje jejich zverejneni (napriklad StarOffice).

> Co se tyka StarOffice, u SuSE uz jsou zase od vcerejska 'hack balicky'
> (cca 200kB), ktere zrejme obsahuji prelozene resources (menu).

"Hacky" neobsahuji ceska menu. Viz
http://web/cz/download/pub/SuSE/staroffice/README_so_hckcz_5_2.txt.
Duvodem, proc na nasem webu stale neni zverejneno pocesteni, je to ze
instalacni program pocesteni zatim pracuje pouze s RPMky StarOffice z
distribuce SuSE. Hledam ted nejaky elegantni zpusob, jak ho naucit
pracovat i s baliky stazenymi primo od Sunu, aby byl pouzitelny i pro
ty, co SuSE RPMka nemaji.

--
S pozdravem,

Radim Gelner
Product Manager
SuSE CR, s.r.o.                               e-mail: gelnerr na suse.cz
Drahobejlova 27                               tel:+420 2 83 09 53 73
190 00 Prague 9 - Vysocany                    fax:+420 2 83 09 53 74
Czech Republic                                http://www.suse.cz