USB tablet Wacom Graphire problemy...

Martin Bruchanov bruxy na kgb.cz
Středa Březen 7 23:21:48 CET 2001

Zdravim,

pokousim se marne rozchodit tento graficky tablet, cela procedura drhne
zrejme na rozhrani USB,
vse jsem nastavil presne podle:
http://perso.club-internet.fr/tiamat/computer/howto/Wacom_USB-Mini_HOWTO-4.html

ale bohuzel to nepomohlo.
Mam motherboard znacky Microstar 694d, ktery obsahuje 4 USB  konektory,
pokud zarizeni pripojim
k pocitaci, pak pro restartu a nabihani biosu mi na nem blika oranzova
dioda, ktera po rozbaleni
jadra zhasne, a dale kdyz  zavedu USB modul do jadra, to dopadne takto:

[root na Linux /root]# modprobe usb-uhci
usb-uhci.c: Detected 2 ports
usb-uhci.c: Detected 2 ports
[root na Linux /root]# usb_control/bulk_msg: timeout
usb.c: USB device not accepting new address=18 (error=-110)
usb_control/bulk_msg: timeout
usb.c: USB device not accepting new address=20 (error=-110)

behem te Detekce blika a pak se zase tvari mrtve, z IRCkanalu #gimp vim
ze ledka ma svitit
oranzova a kdyz se stiskne tlacitko mysi tak zelene, ale tak daleko jsem
se zatim nedostal.

Stejny vysledek jako predtim mam i s modulem UHCI...

Verze meho jadra je 2.4.2 stable a distribuce RH 7.0cz.

Pri kompilaci jadra, nastavuji v USB support --->

--- USB Controllers
<M>   UHCI (Intel PIIX4, VIA, ...) support
<M>   UHCI Alternate Driver (JE) support

< >   OHCI (Compaq, iMacs, OPTi, SiS, ALi, ...) support

Myslim si, ze tady je to spravne, protoze mainboard je s VIA chipsetem.

Diky za kazdou radu

Martin