Jade, JadeTeX a XML

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Středa Březen 7 23:46:21 CET 2001

Ahoj,
   mam tu takove dva problemky s konverzi XML (konkretne se jedna o XML
DocBook 4.1.2) do TeXu (a nasledne do DVI a PS). Oba jsou nekde na trase
"XML - jade - jadetex".

1) Behem generovani TeXoveho souboru pomoci
# jade -t tex -d /.../nwalsh/print/docbook.dsl /../xml.dcl example.xml

mi to generuje spoustu erroru ve stylu
jade:/usr/lib/xml/ent/iso-lat1.ent:13:18:E: "X00C5" is not a function name
jade:/usr/lib/xml/ent/iso-lat1.ent:14:19:E: "X00E3" is not a function name
jade:/usr/lib/xml/ent/iso-lat1.ent:15:19:E: "X00C3" is not a function name

Mam nejnovejsi DSSSL styly, zkousel jsem to i s jinym souborem xml.dcl
(jeden je u Jade,
dalsi je u stylu od Normana Walshe), promenne $SGML_CATALOG_FILES a
$SP_ENCODING nastavene mam, ale tenhle problem se mi nedari vzresit. Vtipne
na tom je, ze nakonec se ale TeX dokument vygeneruje a diakritika je spravne
(i kdyz si nejsem zcela jist, jestli to nezpusobuje druhy problem).
Co mi poradite?

2) Dalsi problem je, ze pri prevodu se prave nekde na ceste nepovede
strankovani. To znamena, ze ve vygenerovanem obsahu se nespravne zobrazuji
cisla stranek. Bud se misto nich objevi "???" nebo "-999". Cimpak to muze
byt?

Nejsem si jist, jestli spolu problemy treba nesouvisi.

Dik za odpoved.