WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Březen 8 01:13:08 CET 2001

On Tue, 6 Mar 2001, Jan Matis wrote:

> Ludia sice chcu jednoduche veci ale ked je niekam moznost kliknut a nieco
> zmenit tak sa s tym radi hraju a potom sa zamotaju do svojho klikania a
> pomenie aj to co by nemali a velmi rychlo sa dostanu k tomu ze "toto je
> zlozita instalacia" pretoze to pokazia z vlastnej zvedavosti.
> (napodobne konfiguracia X pocas instalacie .. ved co by som nepomenil
> default hodnoty co mi dava install program ... )

Takovy uzivatel je ze vseho nejhorsi, kdyz si mysli, ze je chytrejsi nez
instalacni program...

> cize podla mojho nazoru by riesenim bolo vytvorit workstation distribuciu
> ktora ani nic ine nedovoli ... a iba so zakladnou sadou balikov a nie 20
> alternativami na jednu vec ( pico | joe | vim | emac, pine | elm .... )
> a nedovolit pocas instalacie ziadnu slobodu.

Tohle urcite neprojde. Zkuste se probrat diskuzni skupinou pro Calderu,
ktera byla presne postavena v tomhle smyslu. 50% dotazu tam bylo na to, ze
tam chteji nejake jine veci nez tam jsou, dalsich 50% bylo ze nemaji
moznost nakonfigurovat druhou sitovou kartu.

Jste ve svete FREE, mate VZDYCKY moznost volby, je to urcite KLAD a ne
neprijemnost, jak si lidi mysli. Pro praci neni nutne vedet CIM to delam,
ale ze to delam RYCHLE A DOBRE, tj. muzu na to pouzit editor vi nebo Emacs
ci TeX, vysledek by mel odpovidat pozadavku zadani.

R.V.