Zalozni mejl/web server

Jan Matis matis na hq.sk
Čtvrtek Březen 8 12:33:17 CET 2001

> Predstavte si dva servery, kazdy v jine pateri. V DNS zaznamech
> bude rekneme neshoda v primar a sekundar a kazdy bude ukazovat na
> sebe. Klient se pta nejprve primarniho DNS, jestli to je
> nedosazitelne, zepta se sekundarniho, ktere uz bude ukazovat zse
> na sebe.
>
> Nez neco takhle prisernyho (sam se divim, jak me naco takovyho
> napadlo) vyzkousim, chtel bych znat Vase nazory. Co na to
> nadrazeny DNScache - myslim si, ze odpovi tim co bylo
> v "primarnim" DNS s poznamkou Non authoritative???
uz prosim zabudnite na zmeny v DNS ....akykolvek update DNS trva dost casu
a ked naviac ma niekto v lokalnej sieti dns cache tak to bude trvat o to
dlhsie ...
uz vam tu niekto vysvetlil ako dns (a k nemu browser) funguje tak prosim
neskusajte objavit ameriku pretoze keby ta cesta ktorou sa snazite ist
bola aspon trochu schodna tak uz po nej slapu zastupy ludi.

skuste si prosim tie RFC-cka precitat aby ste vedeli ako mimo ste.

s pozdravom Jan Matis