Zalozni mejl/web server

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Březen 12 19:25:42 CET 2001

Jan Matis wrote:

> uz prosim zabudnite na zmeny v DNS ....akykolvek update DNS trva dost casu
> a ked naviac ma niekto v lokalnej sieti dns cache tak to bude trvat o to
> dlhsie ...

Jenze opravdu lze pres DNS ledasco dohnat, i kdyz vypadku zcela zamezit nelze. Treba
distribuovane servery pres Akamai Technologies - jejich sluzby pouziva i Microsoft a Yahoo,
pouzivaji TTL 5 minut, takze pokud vsechno funguje jak ma, za 5 minut stare udaje zmizi.
Altavista ma TTL 10 minut, CNN pouziva 15 minut, a Amazon pouhych 67 sekund...

To je doba, ktera se da prezit. A jestli nekdo pouziva DNS cache, ktera nerespektuje hodnotu
TTL, tak ma smulu.

Petr Soucek