Playmidi&drvmidi

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Březen 8 13:32:56 CET 2001

| Odesílatel: Pavel Houdek <p.houdek na seznam.cz>
| b)Prehravac drvmidi prehrava jen nektere zvukove stopy, ci spis
| nastroje. (jen klavir apod...) netusim co s tim, stejnou vec dela i
| pod x (KDE) (jako tkmidi ci jak se to jmenuje)...
| O. Co s tim? :-)Resp. Chodi tenhle prehravac nekomu?

No ja protoze mam velmi mnoho MIDI, jejichz kvalita je lepsi (na dobrem
generatoru) nez z CD, tak jsem si shodou okolnosti vcera vecer zkusil
nejake prehrat pod linuxem, no a taky klavir. Za to muze SW synth TiMIDIty,
kde zadarmo davaji jen klavir, ostatni zvuky si clovek nejspis asi musi
koupit (nepatral jsem po tom, timidity nechci, mam velmi kvalitni MIDI HW).

Nejak nastavit to urcite pujde, ale zatim jsem nemel cas si precist nejako
howto.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh
             note: Bill Gates to Hell!