Problem s InterBasi (FireBirdem)

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Čtvrtek Březen 8 18:56:08 CET 2001

Interbase pod Linuxem se porad jmenuje Interbase. Firebird je projekt,
ktery je jeji opensource nasledovnikem. Rpmka, vyzkousena a dlouhodobe
provozovana pod Linuxem, jsou treba na
http://www.borland.com/interbase/downloads/index.html. BTW, s 'nejakou
chybou' Vam asi nepomuzu; zkuste ty rpmka a kdyz to neco zahlasi, dejte
vedet co presne. A nezapomente aplikovat bezpecnostni patch!

Radek Domin wrote:

> Hi aLL. Uz tejden se snazim rozchodit interbasovej server. Pod linuxem se to menuje Firebird. Stahnul sem si uz asi 6 RPM. Pokazdy to hlasi nejakou chybu. Jedina verze, ktera se mi povedla nainstalovat byla bohuzel pro lokalni sit.
> Mate nekdo skusenosti s InterBasi v linuxu? Jestli ma nekdo funkcni rpmko, tak bych to fakt moc uvital. thx -Birkov-

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/