Playmidi&drvmidi

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Březen 8 14:00:13 CET 2001

> No ja protoze mam velmi mnoho MIDI, jejichz kvalita je lepsi (na dobrem
> generatoru) nez z CD, tak jsem si shodou okolnosti vcera vecer zkusil
> nejake prehrat pod linuxem, no a taky klavir. Za to muze SW synth
> TiMIDIty,
> kde zadarmo davaji jen klavir, ostatni zvuky si clovek nejspis asi musi
> koupit
Ne, kupovat se nemusí. Nektere distribuce obsahuji balik timidity ci
timidity+, kde jsou vsechny nastroje obsazene. Urcite jsem to videl v
Debianu 2.1 a mam dojem, ze v Powertools pro RH6.2/7.0. Sam jsem se s tim
jiz jednou obiral, protoze mam starou, obycejnou kartu bez HW vzorku.
Myslim, ze problem byl tenkrat v nejakem konfiguraku pro timidity, kdy bylo
nutne k jedinemu vzorku "acoustic piano" dopsat jeste 127 zbyvajicich. Tolik
k softwarovemu Timidity. Problem audio karet s HW vzorky to ale neresi.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz