Playmidi&drvmidi

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Březen 9 01:56:17 CET 2001

On Thu, 8 Mar 2001, Josef Vogeltanz wrote:

> Ne, kupovat se nemusí. Nektere distribuce obsahuji balik timidity ci
> timidity+, kde jsou vsechny nastroje obsazene. Urcite jsem to videl v
> Debianu 2.1 a mam dojem, ze v Powertools pro RH6.2/7.0. Sam jsem se s tim
> jiz jednou obiral, protoze mam starou, obycejnou kartu bez HW vzorku.
> Myslim, ze problem byl tenkrat v nejakem konfiguraku pro timidity, kdy bylo
> nutne k jedinemu vzorku "acoustic piano" dopsat jeste 127 zbyvajicich. Tolik

U RH6.2CZ není třeba nic dělat - pouze je tam u myslím 3 vzorku nastaven
jiný vzorek.

> k softwarovemu Timidity. Problem audio karet s HW vzorky to ale neresi.

Jinak mám taky kartu s HW kde mám vzorky od ROLANDU, jsou sice na pevno v
ROM, ale zvuky jsou ok.
Karta se chova jako MPU401 vystup přehrává normálne, takže třeba nahrát
příslušný modul.

conf.modules

alias midi mpu401
options mpu401 io=330 irq=9

v /dev musí být příslušné zařízení midi0 atd.....

přehrávání normálně playmidi -e hudba.mid

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.