StarOffice a vfat odil

pavel.zima na ct.cz pavel.zima na ct.cz
Čtvrtek Březen 8 14:26:45 CET 2001

Mam problem s ukladanim souboru pod StarOfficema 5.2 (pouzivam RedHat 7.0). Na
data mam vyhrazeny zvlastni diskovy oddil s Fat32 (nutne potrebuju pristup i z
Win, ktere soubezne pouzivam). Po primountovani mohu se soubory na tomto oddile
normalne manipulovat (vytvaret, kopirovat, menit ...). Pokud vsak chci ulozit na
tento oddil soubor ze StarOffice, tak mi napise ze name pristup k objektu,
nejspise pro spatna pristupova prava. Na jiny odily s linuxovym souborovym
systemem mouhu soubory normalne ukladat. Zkousel jsem hledat, ale nic me
nenapada. Za kazdy nakopnuti spravnym smerem budu vdecny.

Za odpoved predem dekuji.  Pavel Z.