H323 a video

moshna na YieldTech.cz moshna na YieldTech.cz
Úterý Březen 13 17:24:00 CET 2001

On Thu, 8 Mar 2001, Jaroslav Lukesh wrote:

> Dobry den,
>
> nevite nahodou nekdo jak dostat stream videa z kamery USB na linuxu pod
> h.323 (netmeeting)? nejde mi o zvuk, jen o video.

To funguje, bylo to k videni ted na LinuxExpo v Praze na nasem stanku, USB
kamera pripojena k notebooku -> Ethernet -> druhy notebook. Potrebny soft
najdete na openh323.org.

> Taky by mne zajimalo, jestli jde spustit vicero "netmetingovych" (napr.
> webbriefing a jinych - naznate jich nekdo vic?) video klientu pod X, treba
> 5 najednou. Pod wokny to nejde a ja momentalne nemam jak to zjistit
> (bootnout linux muzu az doma).

uz jste to doma zkusil? ;)

Zkousel jste openmcu na openh323.org? Vice informaci najdete v mailinglist
archivu tamtez.

petr