problém s routováním IPXu

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Čtvrtek Březen 8 16:44:14 CET 2001

Zdravím!

Mám zvláštní problém s routováním IPXu: slist tak asi ve dvou ze
třech pokusů vypíše servery, jindy nevypíše nic a i to nic mu dlouho
trvá. nwsfind najde opět jen ve většině případů ty servery, které jsou
na jednom segmentu, kde je ještě jeden router (3Com Netbuilder
II), ale servery z druhého segmentu nenajde nikdy, přestože je slist
vypíše (pokud vypíše vůbec něco). No a stanice sice vidí servery,
ale na ty na druhém segmentu se nepřihlásí.

Linux je nainstalovaný ze SuSE 6.4, ale jádro je vlastní, asi 2.2.18
(nebo možná .17) bez podpory interní sítě. (Zkoušel jsem i tu, ale
to nechodí dokonce vůbec.) ipxd běží a routovací tabulku naplní. Je
někde vidět i SAP tabulka?

Pingy na obě sítě (je tam i IP, což funguje bez problémů)
procházejí všechny. Jeden z těch segmentů je připojený přes
BreezeNet, což se projevuje větší latencí (asi 15-20ms). V té
souvislosti jsem zkoušel i zvětšit hodnotu v ipx_ticks, ale bez
efektu, ostatně to má stejně ovlivňovat jen volbu optimální cesty v
RIPu.

Zkoušel jsem ipxd nahradit marsem, ale to dělá ještě divnější věci:
slist vypisuje donekonečna jednu řádku s prázdným jménem
serveru a s číslem sítě, které se podle mně nikde nevyskytuje... :-(
nwsfind nenajde nic.

Nějaké nápady? Prosím, už jsem z toho na mrtvici... Díky.

Václav Dvořák

PS: Zdravím kolegu (kolegy?) z Fida. :-)

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)