TTF a Wolverine - nejsem schopny nastavit podporu TTF

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pátek Březen 9 00:38:39 CET 2001

Uz to tady nekolikrat bylo, ale budiz. Takze:
1) RH ma od verze 6.x podporu pro TTF fonty primo zabudovanou do font
serveru
2) staci tedy udelat nasledujici:

a) zkopirovat si fonty do vhodneho adresare - dejme tomu /usr/share/ttf
# mkdir /usr/share/ttf
# cp *ttf /usr/share/ttf
b) vytvorit fonts.dir v danem adresari
# cd /usr/share/ttf
# ttmkfdir > fonts.dir
b) pridat adresar do konfigurace X serveru
# chkfontpath --add /usr/share/ttf

Melo by to fungovat.