TTF a Wolverine - nejsem schopny nastavit podporu TTF

Martin Obrátil mobratil na atlas.cz
Neděle Březen 18 22:05:00 CET 2001

> 1) RH ma od verze 6.x podporu pro TTF fonty primo zabudovanou do font
> serveru
> 2) staci tedy udelat nasledujici:
>
> a) zkopirovat si fonty do vhodneho adresare - dejme tomu /usr/share/ttf
> # mkdir /usr/share/ttf
> # cp *ttf /usr/share/ttf
> b) vytvorit fonts.dir v danem adresari
> # cd /usr/share/ttf
> # ttmkfdir > fonts.dir
> b) pridat adresar do konfigurace X serveru
> # chkfontpath --add /usr/share/ttf
>
> Melo by to fungovat.

Bohuzel nefunguje, tedy alespon u me.
Fonty jsem nakopiroval, vsechno, co ma byt ve fonts.dir tam je, cesta ve
chkfontpath je taky, ale zadny fonty se mi nepridaly. kfontmanager taky nic
nevidi. Je treba udelat jeste neco dalsiho?
(Mam RH 7.0, takze tam by podpora tadytech veci mela byt urcite.)

Diky za radu.

Martin Obrátil