StarOffice a vfat odil

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Březen 9 01:37:53 CET 2001

On Thu, 8 Mar 2001 pavel.zima na ct.cz wrote:

> Mam problem s ukladanim souboru pod StarOfficema 5.2 (pouzivam RedHat 7.0). Na
> data mam vyhrazeny zvlastni diskovy oddil s Fat32 (nutne potrebuju pristup i z
> Win, ktere soubezne pouzivam). Po primountovani mohu se soubory na tomto oddile
> normalne manipulovat (vytvaret, kopirovat, menit ...). Pokud vsak chci ulozit na
> tento oddil soubor ze StarOffice, tak mi napise ze name pristup k objektu,
> nejspise pro spatna pristupova prava. Na jiny odily s linuxovym souborovym
> systemem mouhu soubory normalne ukladat. Zkousel jsem hledat, ale nic me
> [...]

On to může být problém s právy.
Vytvoří tam ten stejný uživatel nový soubor - klidně z MC ?

Jinak prava, uzivatel nastavené v příkaze mount.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.