StarOffice a vfat odil

Libor Kuffa kuffa na sousos-zatec.cz
Pátek Březen 9 07:29:48 CET 2001

Jo, mam podobny problem. Pravda, ukladat jsem nezkousel, ale soubor delsi nez
DOS konvence 8.3, ulozeny na vfat disku, mountnuteho takto:

/dev/hda1	/mnt/win_c vfat
user,codepage=852,posix,iocharset=iso8859-2,quiet,umask=000	0 0

proste ze SO 5.2 CZ (ale uplne stejny problem byl i se SO 5.1 en a 5.2 en)
neotevru. Jadro je 2.4.0, ale i na drivejsich to bylo stejne.
Stejne tak se neprepnu v dialogu Otevrit Soubor do adresare Dokumenty. SO
napise:

Neexistujici objekt
Neexistujici soubor

Libor Kuffa