Vyber modemu

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Březen 9 08:41:12 CET 2001

> se

> No a ja zase viem , ze Fincom sa vzdal modemov Microcom(ich supportu ci
> co) v prospech inej firmy. Bolo to pisane tusim v computerworlde ci kde.
>

> --
>       Jan 'EIS'
Ne, to asi nebude pravda. Nalistuji-li posledni cislo Computeru (3/01 -
unor), kde je venovan obsahly clanek nakupu modemu, je zde v přehledu
faxmodemu u značky Microcom uvedena firma a distributor
Fincom International, http:/www.fincom.cz a nikdo jiny. Stav je ke dni
10.2.2001. Muselo by k tomu dojit behem poslednich triceti dni.

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz