problém s routováním IPXu

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Březen 9 08:41:38 CET 2001

| Odesílatel: Vaclav Dvorak <Vaclav.Dvorak na euromise.cz>

| Mám zvláštní problém s routováním IPXu: slist tak asi ve dvou ze
| třech pokusů vypíše servery, jindy nevypíše nic a i to nic mu dlouho
| trvá. nwsfind najde opět jen ve většině případů ty servery, které jsou

Me IPX nefungoval dobre do doby, nez jsem ho dopsal rucne do rc skriptu. A
uz vubec nefungovala zadna automatika, cislo site se muselo zadat.

| Pingy na obě sítě (je tam i IP, což funguje bez problémů)
| procházejí všechny. Jeden z těch segmentů je připojený přes
| BreezeNet, což se projevuje větší latencí (asi 15-20ms). V té

No tak se nedivte, ze nic nevidite... IPX na takovou vzdalenost neproleze.

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC