Jakou distribuci? - noflame

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pátek Březen 9 09:17:15 CET 2001

| Odesílatel: Pavel Janík ml. <Pavel na Janik.cz>
|    > 	rad bych zacal s Linuxem, mym cilem je udelat Intra/Internetovy
|    > server - tj. Apache + PHP + MySQL + Zend Optimizer. Muzete poradit
jakou
|    > distribuci pouzit, co je na te ktere lepsiho. Hlavne jde o
bezpecnost a
|    > rychlost.
|

| serverů. Distribuci si vyberte jakou chcete, každá má své přednosti i
| mouchy. Ale pokud ji chcete využít na Internetu, tak ji doporučuji
| "pochopit", což může někdy trvat i dva měsíce...

Nechci zadnou firmu urazet, ale jevi se mi, ze treba RH je celkem dobry pro
zacatecnika na servery, zatimco treba SuSE je spis na workstation (ne ze by
neobsahovala serverove veci, dokonce ma specialne nakonfigurovany kernel,
ale jeji velmi uzivatelsky pritulne prostrebi vcetne Yastu na me tak
pusobi).

Az budete dal, tak stejne zustanete u neceho maleho (linuxrouter, slack,
debian). Ja dneska maximum veci delam na linuxrouteru. Rychle, bezpecne
(read-only) a pohodlne na konfiguraci ("balicky" si muzete ruzne
nakonfigurovat predem a pak uz pouzivat nakonfigurovane podle urcitych
potreb vsude kde se hodi).

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz