Jakou distribuci? - noflame

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Březen 12 01:14:29 CET 2001

On Fri, 9 Mar 2001, Jaroslav Lukesh wrote:

> Nechci zadnou firmu urazet, ale jevi se mi, ze treba RH je celkem dobry pro
> zacatecnika na servery, zatimco treba SuSE je spis na workstation (ne ze by
> neobsahovala serverove veci, dokonce ma specialne nakonfigurovany kernel,
> ale jeji velmi uzivatelsky pritulne prostrebi vcetne Yastu na me tak
> pusobi).

A prave kdyz vezmete do dobre z obou, tj. dobre fungujici serverova
instalace a privetiva graficka nadstavba konfiguracnich nastroju pro lidi
na desktopu tak z toho vyjde Mandrake :)))

A jeje, ja vlastne vyrobil flame....

Dobre, omlouvam, stejne se to, co je dobre nemusi vychvalovat a lidi na
ten Mandrake prejdou sami :))))

R.V.