yacc dokumentace

pavel hampl hampl na gncz.cz
Pátek Březen 9 15:03:29 CET 2001

mao wrote:

> hledani pomoci google.com suma sumarum 30sec. Vy jste ten clovek
> co prohlasil:
>
> ze by GURU ktery nema problem se zabezpecenim linuxu neumel pouzivat
> google/yahoo nebo neco podobneho ?
>
> myslim ze by nikdo (ani Vy pane Hample) nemel sahat k silym slovum.
> (nevylucuje je meta-faq konference ?)
> kazdy se obcas ocitne v situaci kdy neni nejchytrejsi.
> coz plati i v teto konferenci.

omlouvám se, netušil jsem, "moula" říkám svému čtyřletému synkovi a nemyslím to nijak
špatně. Osobně nenám problém se zabezpečením jednoduše proto, že jsem za FW. Vycházel
jsem z toho, že v mém předchozím zaměstnání jsme byli připojeni pevnou linkou a poplatek
Telekomikům nebo u koho to bylo, byl nemalý, myslím že podstatně větší než pořízení
slušného FW.

Pokud jde o dotazy, tak jsem prohledával Inet dost důkladně, akorát jsem pořád nedal ten
správný dotaz, takže jsem dostal buď výpis stovek stránek nebo nic zajímavého. Teď už to
mám.  +yacc +tutorial

--
Pavel Hampl
GN Resources (CZ)                     tel: +420-2-22101821