yacc dokumentace - MAM

pavel hampl hampl na gncz.cz
Úterý Březen 13 10:05:18 CET 2001

Veros Kaplan wrote:

>    No, alespoň začátek info stránek k bisonu jsem přeložil (kvůli
> zápočtu do Odborné angličtiny). Pokud máte zájem (a chcete to
> dopřekládat :-), tak rostou na
>   http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/download/bison.texinfo.gz
>
> S přáním krásného dne
>
> Věroš Kaplan

Kdo ví, třeba se čas i najde, budu si to pamatovat.

A ještě jednu perličku - převzal jsem do vývoje jeden programový balík,
který používal byacc pro generování perlovských skriptů. Já byl předtím
přesvědčen, že nic takového neexistuje. Normálně tam bylo "byacc -P
zroj". Pořád jsem hledal, co to je zač, protože byacc takovýhle přepínač
nemá. Až jsem nakonec došel k tomu, že existuje jakýsi perl-byacc, který
je schopný podle tohohle přepínače generovat jak C-kód, tak perlovský
skript. A našel jsem to normálně na CPANu. Ale nikde u toho programu ani
slovo o tom, že je to něco jiného než obyčejný byacc, jaký se dává do
distribuce! Dva dni jsem to hledal po Inetu!

PHampl
--
Pavel Hampl
GN Resources (CZ)                     tel: +420-2-22101821