Par dotazu BFU

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Březen 10 09:21:31 CET 2001

On Fri, 9 Mar 2001, Karel Ondracek wrote:

> DD,
> nemohu rozchodit mys s koleckem Logitech M-S48 PS/2 v RedHatu 7.0 CZ.
> V RedHatu 6.2 CZ (XFree 3.x) mi chodila pomoci imwheel a editace XF86Config
> bez problemu. Asi bude problem v XFree 4.0 nebo stare verzi
> [...]

Koukni do archivu unor 2001 Subject RE: mys s koleckem (trosku delsi)
>From Miroslav Petricek.

To bude asi tvůj problém.

> Dale nevim, jak poznam nasdilene adresare v MS siti, pokud je neznam. Neco
> jako v MS siti okolni pocitace, kde kliknu na Computer a vidim nasdilene
> adresare. Pouzivam prikaz mount, ve kterem musim znat nasdileny adresar.
>
> mount -t smbfs -o username=,password= //computer/share /mnt/dir
>
> Lze nejak prijmat message odeslane z MS site napr. WinPopupem v Linuxu?
> Odesilat umim.

Už ti odpověděli...

> A posledni dotaz, prejmenoval jsem si v Linuxu pocitac a prestal mi fungovat
> sendmail. Nevite, kde vsude je zaznamenan nazev pocitace? Bohuzel, stary
> nazev si jiz nepamatuji. Byl nejaky defaultni po instalaci RH 7.0 cz.

Vygenerovat znovu konfigurační soubory sendmailu, /etc/sendmail.cf
kouknout do adresáře /etc/mail do souborů.

Pro začátečníka snad nejrozuměji linuxconf u RH.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.