Par dotazu BFU

Neděle Březen 11 14:18:26 CET 2001

"Karel Ondracek" <karel.ondracek na atlas.cz> writes:

> A v KDE 2.0 to taky jde? Zatim ma jen KDE 1.x z RH 7.0cz, ktere bych mohl
> updatnout na KDE 2.0.

Myslim, ze pristup ke sdilenym adresarum MS-Windows je nova vlastnost
Konqueroru v KDE 2.1. Nicmene ve starsich verzich KDE byl alternativni
file manager, ktery neco podobneho umel. Na jmeno si ale uz
nevzpomenu.

Pokud budete KDE updatovat, pak spis pouzijte verzi 2.1 - pry se da
sehnat i na CD.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR