Zvukovka VIA

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Březen 10 15:34:52 CET 2001

> mam takovy problem se zvukovkou VIA integrovanou na desce pro AMD Duron.
> Pouzivam alsa driver via686a s emulaci OSS. Pokud je procesor nezatizeny,
> neni s tim vubec problem, ale staci kdyz spoustim mc a zvuk uz je trhany.
> Navic jakykoliv zvukovy vystup hrozne cely pocitac zpomaluje. Je mi to
> dost divny, protoze procesor je 650MHz Duron, pameti je 128MB a ja jsem
> bez problemu predtim provozoval to stejne na obycejnem Pentiu 100 s
> obycejnym soundblastrem.
  S ALSou naprosto v pohode. Nemas botu nekde v hardware? co se ti s cim
hada, urcite je to chyba hardware. Jinde ti jede?

ad:
>ktere
>Ano, s tim souhlasim.

  SB zase tak skvela neni. btw. tahle onboard neni potvora, ktera polovinu veci
emuluje softwarove. audio na ni jede, midi ne, ale nic ti nebrani napr. pouzit
jakykoliv syntak pripojeny pres MPU-401. Nehlede na to, ze OPL3 synteza na SB
(napr. na tolik vychvalovane sb128) je proste _humus_
  Na midi pouzivam timidity, s GUS patchema a gs-drums zni proste pekne.
Wavetable synteza je dobra vec, ale Roland vzorky rules :-)

Preji pekny konec tydne,
Dave
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz