Zvukovka VIA

Jiri Stepanek jiri.stepanek na atlas.cz
Neděle Březen 11 10:24:11 CET 2001

>   S ALSou naprosto v pohode. Nemas botu nekde v hardware? co se ti s cim
> hada, urcite je to chyba hardware. Jinde ti jede?

Zvukovka sdili IRQ se sitovkou 3Com EtherLink 900. Ve winshitech ale taky a
tam mi oboji jede (teda pokud zrovna nepouzivam directx, tam je obcas zvuk
zrychlenej a trhanej).
Ted jsem si jeste vzpomnel, ze s jadrem 2.2.16 jsem mel problem se
sitovkou --
kdyz jsem nabootoval linux pres loadlin, tak nejela, pres lilo bylo vsechno
OK.
Tenhle problem ale zmizel, kdyz jsem nainstalil jadro 2.4.

Zkusil jsem vypnout sitovku a vyhodit jeji modul a dela to porad to stejne.
V /proc/interrupts uz ale neni nic o tom, ze by irq 11 krome zvukovky
pouzivalo i jine zarizeni. Nekolikrat jsem zmenil nastaveni v biosu, uvolnil
jsem nekolik irq, ale porad se to sdili - proc??? Zvukovka i sitovka jsou
plug&pray a nemuzu jim prikazat, jaky IRQ maji pouzivat (ani dosovskou
konfiguracni utilitou 3c90xcfg). Kdyz jsem v biosu zakazal pouziti irq 11
pro p&p zarizeni, tak se obe presunuly pod irq 10
a zacalo se to sdilet jeste s usb.

Zkusil jsem ovladac via82cxxx z 2.2.16. Ten sice funguje a uz to neni
trhany, ale prehrava jenom na 22kHz, coz mi zrovna moc nevyhovuje.

Ted uz fakt nevim co s tim.

Dik za pomoc
Jiri Stepanek <jstep na volny.cz, jiri.stepanek na seznam.cz>
student Gymnazia trida Kapitana Jarose Brno
We will kill Bill!!