Existuje mail server pro linux neco jako WinRoute?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Březen 10 23:48:31 CET 2001

On Fri, 9 Mar 2001, Michal wrote:

> Otazka: existuje neco jako winroute pro Linux, nejde mi o NUT jen mail
> server. Aby fungoval offline (lokalni posta chodi hned), tedy ze v predem
> danou hodinu to stahne a posle mail na 20 samostatnych uctu, ktere jsou na
> userXY na volny.cz? Jo a aby to stalo taky tak jako treba Samba ;)

To co nabizi v tomhle ohledu Linux (nebo abych byl presny Unixove systemy)
se neda ani zdaleka srovnat s tim, co nabizi winroute.

Stahovani posty smerem na server zajistuje zpravidla fetchmail, existuje
asi deset dalsich programu, ktere to umi take, ale fetchmail je asi
nejelegantnejsi.

Co se tyce odesilani, tak tam je to malinko slozitejsi. Unix prece jen
spise predpoklada, ze system je pripojen jaksi permanentne. Takze je
malinko slozitejsi presvedcit jej, aby lokalni postu dorucil okamzite, ale
tu ven nechal az na pak, kdy bude vytocena linka ven. Ale jde to take. Asi
nejlepe je to popsano na:

http://www.sendmail.org/faq/section4.html#4.12

A nebo se da pouzit jiny mailer nez sendmail, coz nemam vyzkousene.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.