Existuje mail server pro linux neco jako WinRoute?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Březen 12 11:50:14 CET 2001

Dobry den,

Dan Ohnesorg napsal(a):

> http://www.sendmail.org/faq/section4.html#4.12
>
> A nebo se da pouzit jiny mailer nez sendmail, coz nemam vyzkousene.

me to moc pekne chodi na qmail-u s patchem... :-) Anebo lze
udelat "domenovy kos": vse, co neni pro lokalni masinu, se nacpe
na nejaky ucet, treba virtual. No a po nahozeni internetu se
zrusi virtualdomains a formail-em se to preda MTA k odeslani jeste
jednou (treba s odstranenim nekterych hlavicek)...
Treba by se daly vymyslet jeste mnohe jine moznosti :-)))

> zdravim
> dan

Zdravi
Honza Marek