rtl8139 - tuhnutie

rad0 misovic rado na 2jane.atriaky.sk
Sobota Březen 10 23:59:51 CET 2001

Zdravim,

mozno sa to tu uz preberalo, ak ano, nebite ma prosim :-) Mam sietovku
Realtek 8139 zapichnutu v starej 486. Bezi to na kerneli 2.2.18, driver
rtl8139. Naposledy som to nasiel v stave 'mrtvej bouk', masina neodpovedala
na pakety a na konzole svietilo:

eth0: Memory squeeze, deferring packet.

Pomohol unload a spatne nahodenie modulu. Podobne mi blbne aj driver
8139too. Sranda je, ze tomu zasibe asi az po cca mesiaci prevadzky.
(Momentalne je tam uptime 37dni.) Neviete niekto co s tym?

				dik.

					rat

--

raTboy  --> radovan misovic
email  : 0misovic na st.fmph.uniba.sk || ratboy na pantheon.sk

		 Don't drink and drive, smoke and fly!!!  :)