PCI modem

Leos Urban Leos.Urban na iol.cz
Neděle Březen 11 08:47:48 CET 2001

> chtel bych poprosit nekoho, kdo vi jak rozchodit PCI modem (Microcom) na
> linuxovem stroji (RH6.1), aby mi poradil jak na to.

Upozornuji ze jsem to nezkousel, nebot teprve koukam jestli najdu
nejaky PCI modem funkcni pod Linuxem.
Nasledujici je ze stranky Wellu a pri trose stesti to bude stejne.

1) vyndat kartu z pocitace (je-li tam) a nastartovat linux
2) v adresari /proc okopirovat "pci" soubor treba ~/pci.old
3) instalovat kartu do pocitace a nastartovat Linux
4) v adresari /proc se podivat do "pci" souboru
5) opsat si pridany radek(viz. bod 2), pro WELL je:
Vendor id=151f. Device id=0 Medium devsel. IRQ=9 I/O at 0xfff0 [0xfff1].
Dulezite je IRQ (9) a adresa (fff0 a fff1)
6) vlezt do /dev (adresar zarizeni)
7) Predpokladejme, ze pocitac ma dva porty na sobe, COM1 a COM2
Zadame prikaz pro vytvoreni zarizeni COM3 (ttyS2)
setserial ttyS2 uart 16550A irq 9 port 0xfff0
8) smazeme stary link na modem a vytvorime novy
rm /dev/modem
ln -s /dev/ttyS2 /dev/modem
9) spustime minicom (terminalovy program) a overime:
AT<cr>
OK
10) Pokud se objevi OK, je hotovo, mate standardni modem (ne Winmodem).
11) V opacnem pripade jeste (podle modemu) muze pomoci ovladac LT WinModem
http://www.linmodems.org/linux568.zip , ovsem jen pro Lucent chipset.
Microcom DeskPorte 56K Internal/L  = chipset Lucent.
Microcom DeskPorte 56K Internal/W = chipset ESS
12) Vice viz. WinModem Linux FAQ
http://www.linuxdoc.org/HOWTO/Winmodems-and-Linux-HOWTO.html

Dejte prosim vedet, jak jste dopadl !!.

Leos