PCI modem

Martin `Murphy` Mares mmares na m2000.cz
Pondělí Březen 12 16:23:12 CET 2001

Prominte, ze odpovidam pozde,
doma mi beha Microcom DeskPorte Internal PCI.
Nekde jsem stahnul zdroj rpm balicku ltmodem-5.78d-1.src.rpm.
Staci dat rpm --rebuild ltmodem-5.78d-1.src.rpm a vysledny balicek
nainstalovat. Na konec souboru /etc/conf.modules se prida "alias
char-major-62 ltmodem" (ted to pisu z hlavy, takze to nemusi
odpovidat) (v 7.0 je treba doplnit rucne, protoze tam uz neni
/etc/conf.modules ale /etc/modules.conf). Koneckoncu, ten balicek
to udela za Vas.
Tento "src" je nutne prelozit, v dusledku zavislosti na pouzivanem
jadre(nejsem si jist jestli staci balik kernel-headers-xxx.i386.rpm
nebo tam musi byt i kernel-source-xxx.i386.rpm).

KDE i GNOME mi ho automaticky rozpoznalo.
RedHat mam ve verzi 7.0, ale mam dojem, ze jsem to zkousel i na
6.2 bez problemu.

Kdo chce poslat ten balicek ltmodem-5.78d-1.src.rpm, tak piste
prosim soukrome na muj email.

S pozdravem
--
Martin 'Murphy' Mares
ICQ: 99734228            Administrator serveru m2000.cz