Linux a OCR

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Neděle Březen 11 13:42:22 CET 2001

Dobry den!

    Tak se mi podarilo rozchodit scanner Mustek 1200CP+. Chodi to
s upravenym sane 1.0.4.
    Zacal jsem se shanet po nejakem OCR programu (nedavno tady taky
byl nekdo takovy). Zjistil, ze to neni moc dobre. Nekolik nedodelanych
projektu ... :-( Nejvice mne zaujal projekt SOCR (http://www.socr.org/).

Melo by to mit dokonce KDE nadstavbu. Ovsem, nepodarilo se mi to
na RH 6.2cz prelozit, natoz abych sehnal rpm. Pokud mate nekdo
zkusenosti,
ozvete se. Kdyby byla binarka v rpm (nebo alespon spec file, rpm tvorim
tak, ze upravuji cizi ;-), tak by to bylo uplne idealni.

                         Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky