Linux a OCR

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Pondělí Březen 12 07:49:10 CET 2001

On Sun, 11 Mar 2001, Miroslav Lednicky wrote:

>     Zacal jsem se shanet po nejakem OCR programu (nedavno tady taky
> byl nekdo takovy). Zjistil, ze to neni moc dobre. Nekolik nedodelanych
> projektu ... :-( Nejvice mne zaujal projekt SOCR (http://www.socr.org/).

Já jsem hledal někdy kolem listopadu minulého roku nějaký OCR program.
Tenkrát mně jako nejlepší připadl gocr (nebo jocr, oni autoři sami neměli
pořádek v tom, jak se to vlastně jmenuje, protože prý vznikl nějaký
konkurenční projekt gocr, tak sháněli nové jméno). Tenkrát, to s těmi OCR
bylo hodně špatné. Nejen, že bylo několik nedodělaných projektů (což by
ani tak nevadilo, pokud by se na nich dál pracovalo), ale byla řada
nedodělaných a už mrtvých projektů. Předpokládám, že se situace asi moc
nezměnila. :-(

>                          Miroslav Lednicky

S pozdravem

              Marcel Kolaja, NLPlab alias H.E.L.L.
                 http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
       "I'm hanging up like a spider blowing in the wind."
                          Alice Cooper
           Petition For A Software Patent Free Europe
                 http://petition.eurolinux.org/