Zvukovka VIA

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Neděle Březen 11 18:00:04 CET 2001

"Jiri Stepanek" <jiri.stepanek na atlas.cz> writes:

> Zkusil jsem vypnout sitovku a vyhodit jeji modul a dela to porad to stejne.
> V /proc/interrupts uz ale neni nic o tom, ze by irq 11 krome zvukovky
> pouzivalo i jine zarizeni. Nekolikrat jsem zmenil nastaveni v biosu, uvolnil
> jsem nekolik irq, ale porad se to sdili - proc??? Zvukovka i sitovka jsou
> plug&pray a nemuzu jim prikazat, jaky IRQ maji pouzivat (ani dosovskou
> konfiguracni utilitou 3c90xcfg). Kdyz jsem v biosu zakazal pouziti irq 11
> pro p&p zarizeni, tak se obe presunuly pod irq 10
> a zacalo se to sdilet jeste s usb.

Chce to prehodit sitovku do jineho PCI slotu.

> Zkusil jsem ovladac via82cxxx z 2.2.16. Ten sice funguje a uz to neni
> trhany, ale prehrava jenom na 22kHz, coz mi zrovna moc nevyhovuje.

Nejnovejsi ovladac ma rate zase zalockovanou na 48kHz, ja jsem to vyresil
tim, ze jsem do pocitace strcil navic Vibra16 a uz s VIA nemam zadne
problemy ;-)

--
Ondřej Surý <ondrej na globe.cz>         Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000   Fax: +420235365009         Pláničkova 1, 162 00 Praha 6