WINDOWS jsou lepsi nez nejakej LINUX

Daniel Mihalyi mihalyi na hornad.fei.tuke.sk
Pondělí Březen 12 08:03:53 CET 2001

mao <mao na me38.nri.cz> wrote:
> ravim,

> 	chtel bych se zeptat: mezi windows a Linuxem z hlediska "normalniho"
> uzivatele je jeden zakladni rozdil. Kdyz si nainstaluje WINxx tak se mu asi
> tezko stane ze se mu nekdo naboura do pocitace a dela si tam co chce (kdyz
> vynechame spousteni neznamych programu atd.). Kdyz si nainstaluje standardni
> RH 7.0CZ. zvoli workstation a je pripojen k siti pevnou linkou a neni za zadnym
> firewallem tak je to otazka nekolika dnu nez se mu tam nekdo naboura.
> To je myslim docela problem. Normalni uzivatel si asi nebude nepretrzite
> [...]
Instalacia kazdeho operacneho systemu /ci uz je to Linux Windows alebo
iny OS/, je "aktualna" presne v datum, kedy su aktualne jej istalacky
-> teda instalacne medium. V pripade, ze tento system je zapojeny na siet,
je potrebne tento system aktualizovat roznymi updatami. Je uplne jedno, ci
je to server alebo workstation. Obrazne by sa dalo povedat, ze kazdy OS
je zivy a co bolo platne vcera, nemusi byt platne dnes, vid rozne bezpecnostne
patche, update, pripadne vylepsenia.

				S pozdravom
--
\|/ ____ \|/   _  Daniel Mihalyi      Department of Computers and Informatics