Samba vs mars - test rychlosti prenosu

POLÁČEK Petr petr.polacek na hus.br.ds.mfcr.cz
Pondělí Březen 12 11:16:40 CET 2001

Dosel jsem k podobnym udajum. Klient Win98SE PIII 733MHz,128MB RAM. Server
PII 350MHz, 192MB RAM, RH Linux 6.1 CZ. Sit mam 10 MB struktura:

Win -> Samba	698 kB/s
Win -> mars		296 kB/s
Win -> FTP		935 kB/s

Kdysi jsem tu mel original NovellServer 3.12, ktery jel na 486DX2/66MHz se
16MB RAM a tam to z Win95 (166MHz procesor, 32MB RAM) delalo 580 kB/s.

Petr Polacek
Spravce IS FU v Hustopecich